Dzień: Piątek
Godzina: 19:00
Miejsce: Parking politechniki radomskiej lub Galeria Słoneczna parking p.0
Więcej info
Radomska grupa miłośników Hondy
Cotygodniowe spoty (Grupy Honda Radom)
Kalendarz
Nadchodzące imprezy w naszej okolicy w roku 2020:
- 14 marca - Puchar Toru Słomczyn
- 19 kwietnia - Rozpoczecie sezonu Radomskie Klasyki
- 9 maja - VTEC Cup Poland - Tor Modlin
Honda Civic 3D Hatchback (1992-1995)
Honda Civic V generacji była bazą dla późniejszego CRX del Sol. W porównaniu do poprzedniej generacji nastawiono się na poprawę bezpieczeństwa, zaczęto instalować ABS i poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera. Generacja ta cieszyła się również z nowinek technologicznych. Zaczęto stosować silniki wyposażone w VTEC: SOHC-VTEC i VTEC-E. Trzydrzwiowy hatchback z silnikiem 1,5l VTEC-E za wynik spalania 4,97l/100km, wygrał konkurs "ADAC EcoTour of Europe 1994". W 1994 roku "odświerzono" wnętrze auta o kilka poprawek stylistycznych. Nieoficjalnie produkcja modelu zakończyła się w 1996 roku (trafiają się jeszcze egzemplarze z tego okresu).
ROK | POJEMNOŚĆ | OZNACZENIE MODELU | SKRZYNIA | OZNACZENIE SILNIKA | OZNACZENIE SKRZYNI |
1992 | 1300 SOHC 1 CARB. | DX | MT | D13B2 | S20 |
1500 SOHC PGM-FI | DXi | MT | D15B2 | S20 | |
AT | M24A | ||||
LSi | MT | S20 | |||
AT | M24A | ||||
1500 SOHC VTEC PGM-FI | VEi | MT | D15Z1 | S20 | |
1600 SOHC VTEC PGM-FI | ESi | MT | D16Z6 | S20 | |
AT | M24A | ||||
MT | D16Z7 | S20 | |||
1600 DOHC VTEC PGM-FI | VTi | MT | B16A2 | Y21 | |
1993 | 1300 SOHC 1 CARB. | DX | MT | D13B2 | S20 |
1500 SOHC PGM-FI | DXi | MT | D15B2 | S20 | |
AT | M24A | ||||
LSi | MT | S20 | |||
AT | M24A | ||||
1500 SOHC VTEC PGM-FI | VEi | MT | D15Z1 | S20 | |
1600 SOHC VTEC PGM-FI | ESi | MT | D16Z6 | S20 | |
AT | M24A | ||||
MT | D16Z7 | S20 | |||
1600 DOHC VTEC PGM-FI | VTi | MT | B16A2 | Y21 | |
1994 | 1300 SOHC 1 CARB. | DX | MT | D13B2 | S20 |
EX | |||||
1500 SOHC PGM-FI | DXi | MT | D15B2 | S20 | |
AT | M24A | ||||
S24A | |||||
LSi | MT | S20 | |||
AT | M24A | ||||
S24A | |||||
1500 SOHC VTEC PGM-FI | VEi | MT | D15Z1 | S20 | |
1600 SOHC VTEC PGM-FI | ESi | MT | D16Z6 | S20 | |
AT | M24A | ||||
S24A | |||||
1600 DOHC VTEC PGM-FI | VTi | MT | B16A2 | Y21 | |
1995 | 1300 SOHC 1 CARB. | DX | MT | D13B2 | S20 |
EX | |||||
1500 SOHC PGM-FI | DXi | MT | D15B2 | S20 | |
AT | S24A | ||||
LSi | MT | S20 | |||
AT | S24A | ||||
1500 SOHC VTEC PGM-FI | VEi | MT | D15Z1 | S20 | |
1600 SOHC VTEC PGM-FI | ESi | MT | D16Z6 | S20 | |
AT | S24A | ||||
1600 DOHC VTEC PGM-FI | VTi | MT | B16A2 | S21 |
Copyright © 2012 HondaRadom.pl
Wykonanie: NX8 Studio