Cotygodniowe spoty (Grupy Honda Radom)
Dzień: Piątek
Godzina: 19:00
Miejsce: Parking politechniki  radomskiej lub Galeria Słoneczna parking p.0

Więcej info
Kalendarz

Nadchodzące imprezy w naszej okolicy w roku 2020:

  •  14 marca  - Puchar Toru Słomczyn
  • 19 kwietnia - Rozpoczecie sezonu Radomskie Klasyki
  • 9 maja - VTEC Cup Poland - Tor Modlin

 

 

 

 

Polub nas na Facebook

IV generacja (1987-1991)

Hondę Civic IV zaprezentowano na Międzynarodowym Salonie Samochodowym we Frankfurcie w 1987.
W 1990 auto lekko zmodernizowano. Zmieniono zderzaki i światła z elektryczną regulacją wysokości.
Auto otrzymało trofeum Złota kierownica gazety Bild am Sonntag. IV gen był pierwszym civic'iem gdzie zastosowano zmienne fazy rozrządu typu VTEC. Był stosowany w najmocniejszej wersji 150 konnej i-VT.

IV generacja Civic'a na rynek europejski wychodziła we wszystkich wersjach nawoziowych o oznaczeniach:
EC8 1.3 D13B1/B2 (jeden gaźnik) 75 KM
EC9/ED2 (sedan) 1.4 D14A1 (dwa gaźniki) 90 KM
ED6/ED3 (sedan) 1.5 D15B2 90 KM
ED7/ED4 (sedan) 1.6 D16A6/Z2 110 KM
ED7 GT 1.6 DOHC D16A8/A9/Z5 130 KM
EE9 i-VT 1.6 DOHC B16A1 150 KM
EE2 Shuttle (kombi) 1.5 D15B2 i 1.4 D14A1 90 KM
EE4 Shuttle (kombi) 1.5 D16A6/Z2 110KM 4WD
EE5 (sedan) 1.6 D16A6/Z2 110KM 4WD
EE8 CRX 1.6 B16A1 150KM
ED9 CRX 1.6 D16A9/Z5 130KM

Wersje na rynek japoński i amerykański miały oznaczenia EF
Autor:petro