Dzień: Piątek
Godzina: 19:00
Miejsce: Parking politechniki radomskiej lub Galeria Słoneczna parking p.0
Więcej info
Radomska grupa miłośników Hondy
Cotygodniowe spoty (Grupy Honda Radom)
Kalendarz
Nadchodzące imprezy w naszej okolicy w roku 2020:
- 14 marca - Puchar Toru Słomczyn
- 19 kwietnia - Rozpoczecie sezonu Radomskie Klasyki
- 9 maja - VTEC Cup Poland - Tor Modlin
Nowe technologie hybrydowe
Honda Motor Co., Ltd. opracowała inteligentny, dwusprzęgłowy układ napędowy SPORT HYBRID (SPORT HYBRID Intelligent Dual Clutch Drive), czyli lekki i kompaktowy jednosilnikowy system hybrydowy zoptymalizowany pod kątem wykorzystania w samochodach o niewielkich gabarytach. Nowy system hybrydowy to napęd nowej generacji z serii „Earth Dreams Technology", która łączy w sobie doskonałe osiągi oraz niskie zużycie paliwa.
W połączeniu z inteligentnym, pracującym w wielu trybach systemem napędu SPORT HYBRID (SPORT HYBRID Intelligent Multi Mode Drive) oraz systemem SPORT HYBRID SH-AWD® (SPORT HYBRID Super Handling - All Wheel Drive), nowoopracowany system SPORT HYBRID Intelligent Dual Clutch Drive stworzy gamę trzech różnych systemów Honda SPORT HYBRID uwzględniających pojazdy o różnej charakterystyce. Honda będzie kontynuowała prace nad szerszym wykorzystaniem tych systemów hybrydowych w oparciu o charakterystykę pojazdu.
*1 Dane Hondy (stan na sierpień 2012 r.)
Gama systemów SPORT HYBRID
Jednosilnikowy system SPORT HYBRID Intelligent Dual Clutch Drive:
Oprócz najniższego w klasie spalania*2, przyjemność z jazdy to w tym przypadku zasługa wyższych niż w jakimkolwiek innym pojeździe przeciążeń grawitacyjnych oraz rytmicznego, liniowego przyspieszenia. Układ napędowy obejmuje nowy, 1,5-litrowy, 4-cylindrowy silnik rzędowy pracujący w cyklu Atkinsona oraz 7-biegową dwusprzęgłową przekładnię DCT z wbudowanym silnikiem elektrycznym o wysokiej mocy oraz akumulatorem litowo-jonowym, co poprawia wydajność o ponad 30% w porównaniu z konwencjonalnym, jednosilnikowym systemem hybrydowym.
*2 System hybrydowy z silnikiem spalinowym 1,5 l
*3 Przekładnia dwusprzęgłowa
Opis systemu
Połączenie jednosilnikowego systemu hybrydowego oraz silnika spalinowego zapewnia sportowe wrażenia podczas przyspieszania i jazdy z dużą prędkością za sprawą sprzęgieł załączających silnik spalinowy.
Wydajna jazda w trybie EV (pojazd elektryczny) jest możliwa podczas ruszania z miejsca oraz jazdy ze średnią prędkością za sprawą sprzęgieł odłączających silnik spalinowy.
System przyczynia się do obniżenia zużycia paliwa poprzez zwiększenie stopnia odzysku energii za sprawą sprzęgieł odłączających silnik spalinowy podczas wytracania prędkości.
W połączeniu z inteligentnym, pracującym w wielu trybach systemem napędu SPORT HYBRID (SPORT HYBRID Intelligent Multi Mode Drive) oraz systemem SPORT HYBRID SH-AWD® (SPORT HYBRID Super Handling - All Wheel Drive), nowoopracowany system SPORT HYBRID Intelligent Dual Clutch Drive stworzy gamę trzech różnych systemów Honda SPORT HYBRID uwzględniających pojazdy o różnej charakterystyce. Honda będzie kontynuowała prace nad szerszym wykorzystaniem tych systemów hybrydowych w oparciu o charakterystykę pojazdu.
*1 Dane Hondy (stan na sierpień 2012 r.)
Gama systemów SPORT HYBRID
Jednosilnikowy system SPORT HYBRID Intelligent Dual Clutch Drive:
Oprócz najniższego w klasie spalania*2, przyjemność z jazdy to w tym przypadku zasługa wyższych niż w jakimkolwiek innym pojeździe przeciążeń grawitacyjnych oraz rytmicznego, liniowego przyspieszenia. Układ napędowy obejmuje nowy, 1,5-litrowy, 4-cylindrowy silnik rzędowy pracujący w cyklu Atkinsona oraz 7-biegową dwusprzęgłową przekładnię DCT z wbudowanym silnikiem elektrycznym o wysokiej mocy oraz akumulatorem litowo-jonowym, co poprawia wydajność o ponad 30% w porównaniu z konwencjonalnym, jednosilnikowym systemem hybrydowym.
*2 System hybrydowy z silnikiem spalinowym 1,5 l
*3 Przekładnia dwusprzęgłowa
Opis systemu
Połączenie jednosilnikowego systemu hybrydowego oraz silnika spalinowego zapewnia sportowe wrażenia podczas przyspieszania i jazdy z dużą prędkością za sprawą sprzęgieł załączających silnik spalinowy.
Wydajna jazda w trybie EV (pojazd elektryczny) jest możliwa podczas ruszania z miejsca oraz jazdy ze średnią prędkością za sprawą sprzęgieł odłączających silnik spalinowy.
System przyczynia się do obniżenia zużycia paliwa poprzez zwiększenie stopnia odzysku energii za sprawą sprzęgieł odłączających silnik spalinowy podczas wytracania prędkości.
Źródło: Honda
Copyright © 2012 HondaRadom.pl
Wykonanie: NX8 Studio