Dzień: Piątek
Godzina: 19:00
Miejsce: Parking politechniki radomskiej lub Galeria Słoneczna parking p.0
Więcej info
Radomska grupa miłośników Hondy
Cotygodniowe spoty (Grupy Honda Radom)
Kalendarz
Nadchodzące imprezy w naszej okolicy w roku 2020:
- 14 marca - Puchar Toru Słomczyn
- 19 kwietnia - Rozpoczecie sezonu Radomskie Klasyki
- 9 maja - VTEC Cup Poland - Tor Modlin
Honda CRX (1988-1991)
Produkcja Hondy CRX drugiej generacji (Cyber CR-X) rozpoczęła się w 1987 roku. Podobnie jak w przypadku poprzedniej wersji, inżynierowie Hondy bazowali na podzespołach (gł. mechanicznych) z Hondy Civic, tym razem czwartej generacji. Nowa wersja CRX-a oferowała nieco przestronniejsze wnętrze z wieloma udogodnieniami m.in. regulacją położenia koła kierownicy, nawiewem świeżego powietrza na twarz kierowcy przy jednoczesnej możliwości ustawienia ogrzewania na pozostałe części ciała oraz, elektrycznie sterowane szyby i lusterka (opcja). Na rynku europejskim dostępne były trzy wersje tego auta: SOHC, DOHC 16V (trzy wersje silnikowe D16Z5:124 BHP D16A9:130 BHP D16A8:137BHP) i DOHC-VTEC 16V (B16A1:150 KM). Produkcja CRX-ów drugiej generacji została zakończona w 1992 roku. Po 1989 roku samochód przeszedł facelift. Dwukomorowe lampy przednie zostały zastąpione jednokomorowymi, zmieniono przedni zderzak, dodano obwódkę tylnych lamp, zwężono listwy boczne i kierunkowskazy, pod którymi pojawiły się wloty powietrza. Wnętrze otrzymało nową, bardziej owalną deskę rozdzielczą, zmieniono zapalniczkę oraz tapicerkę foteli przednich.
ROK | POJEMNOŚĆ | OZNACZENIE MODELU | SKRZYNIA | OZNACZENIE SILNIKA | OZNACZENIE SKRZYNI |
1988 | 1600 SOHC PGM-FI | 1.6 i | MT | D16A6 | L3 |
MT | D16A7 | L3 | |||
1600 DOHC PGM-FI | 1.6 i-16 | MT | D16A8 | L3 | |
MT | D16A9 | L3 | |||
1989 | 1600 SOHC PGM-FI | 1.6 i | MT | D16A7 | L3 |
1600 DOHC PGM-FI | 1.6 i-16 | MT | D16A8 | L3 | |
MT | D16A9 | L3 | |||
MT | D16Z5 | L3 | |||
1990 | 1400 SOHC 2 CARB. | GL | MT | D14A1 | L3 |
AT | L4 | ||||
1600 SOHC PGM-FI | 1.6 i | MT | D16A7 | L3 | |
1600 DOHC PGM-FI | 1.6 i-16 | MT | D16A8 | L3 | |
MT | D16A9 | L3 | |||
MT | D16Z5 | L3 | |||
1600 DOHC VTEC PGM-FI | 1.6 i-VT | MT | B16A1 | Y2 | |
1991 | 1400 SOHC 2 CARB. | GL | MT | D14A1 | L3 |
AT | ML4A | ||||
1600 SOHC PGM-FI | 1.6 i | MT | D16A7 | L3 | |
1600 DOHC PGM-FI | 1.6 i-16 | MT | D16A8 | L3 | |
MT | D16A9 | L3 | |||
MT | D16Z5 | L3 | |||
1600 DOHC VTEC PGM-FI | 1.6 i-VT | MT | B16A1 | Y2 |
Copyright © 2012 HondaRadom.pl
Wykonanie: NX8 Studio